საინფორმაციო ტექნოლოგიების კომპანია „ბი აი თი“ 2006 წლიდან მოყოლებული მუშაობს ინფორმაციული ტექნოლოგიების ბაზარზე. ამ წლების განმავლობაში კომპანიამ დიდი გამოცდილება და ცოდნა დააგროვა. იგი მაიქროსოფთის წარმატებულ პარტნიორ კომპანიათა შორისაა , რომელიც მიყვება მაიქროსოფტის თანამედროვე ტენდენციებს . მიმდინარე პერიოდში კი მაიქროსოფტის ერთერთ სტარტეგიულ პროდუქტად დასახელებულ Microsoft Dynamics CRM - ის მიმართულების განვითარებაზე ზრუნავს. კომპანიას მრავალი წამატებული პროექტი აქვს უკვე შესრულებუილი Microsoft Dynamics CRM დანერგვის კუთხით, რამოდენიმე პროექტი ამჟამადაც მიმდინარეობს. | ![]() |
Microsoft Dynamics CRM - მომხმარებელთან ურთიერთობის მართვის სისტემა ეს არის მოქნილი სისტემა მარკეტინგის, გაყიდვებისა და კლიენტთა მომსახურეობის პროცესების ავტომატიზებისათვის შექმნილი. სისტემა ახდენს ბიზნეს პროცესების, ტექნოლოგიების , ადამიანური რესურსების კონსოლიდაციას , კომპანიის მარკეტინგულ საქმიანობას უფრო შედეგიანს ხდის, კომპანიის მართვას კი უფრო ეფექტურს. Microsoft Dynamics CRM უკვე დაინერგა მთელ რიგ კომპანიებში, სისტემა მრავალმხრივ გამოცდილი და გატესტილია , მისი ადაპტირება და მორგება შესაძლებელია ნებისმიერ სფეროში მოღვაწე კომპანიისთვის. ყველა კომპანიას გააჩნია საკუთარი მართვის სტილი, კომპანიები განსხვავდება მომსახურეობის, წარმოების, საოპერაციო მენეჯმენტის აღსრულების, დოკუმენტაციის აღრიცხვის, დაგეგმვის, მონიტორინგის მიხედვით. მიუხედავად ამ ფაქტორებისა Microsoft Dynamics CRM წარმოადგენს ინდივიდუალურ გადაწყვეტილებას , რომელიც მოერგება განსხვავაბული მოთხოვნების მქონე სხვადასხვა ტიპის კომპანიებს. კომოპანია „ბი აი თი“ კლიენტებს ამ მიმართულებით სთავაზობს მათ მოთხოვნებზე მორგებულ სისტემის შემუშავებას Microsoft Dynamics CRM - ის დანერგვის პროცესში.
![]() |
4 მიზეზი თუ რატომ ვირჩევთ CRM -ს1. ვქმნით, აღვრიცხავთ და ვიცავთ კლიენტთა უნიკალურ ბაზას , ინფორმაციას, რომელსაც შემდგომ ვიყენებთ დაგეგმილი აქტივობებისთვის, ბიზნესის განვითარების მიზნით.2. სწორად აღრიცხული და სისტემაში გაწერილი ინფორმაციების დახმარებით მზად ვართ სამომავლო ბიზნეს სტრატეგიების დასამუშავებლად და ახალი პროექტების ,შეთავაზებების გასაკეთებლად. 3. CRM გვეხმარება მუდმივად ვიცოდეთ, რა მოწონს ან რა არ მოწონს მომხმარებალს, სად არის აუცილებელი განვითარება, ინვესტირება და ა.შ. 4. CRM ერთგვარ ფანჯარას ქმნის კომპანიებისთვის განავითარონ , განავრცონ ურთიერთობები საკუთარ მომხმარებელთან . |
მარკეტინგი• მარკეტინგული ღნისძიებების დაგეგმვა, განხორციელება და შედეგების ანალიზი, რეპორტინგი• პოტენციური კლიენტების ბაზების მართვა • ინდივიდუალური, კლიენტზე მორგებულილ მარკეტინგული კამპანიების განხორციელების შესაძლებლობა გაყიდვები• კლიენტთა დახარისხება ბრუნვების, პრიორიტეტების მიხედვით• პოტენციური გარიგებების პროცესების მართვა • კლიენტთა ურთიერთობების ისტორიების არქივირების შესაძლებლობა • გაყიდვების ორგანიზება, მენეჯმენტი მომსახურეობა• კლიენტთა შესახებ ინფორმაციაზე წვდომა, მარტივი ინტერფეისის საშუალებით• ცენტრალიზებული „მომსახურეობის კალენდრის“ ფუნქციის საშუალებით ორგანიზაციის მომსახურეობის და რესურსების მართვის შესაძლებლობა. • კლიენტთა საჩივრებისა და განცხადებების აღრიცხვა და მართვა |
![]() |
![]() |
კლიენტთა აღრიცხვა• როგორც არსებულ ისე პოტენციურ კლიენტთა დეტალური აღრიცხვა• კლიენტთა კლასიფიკაცია განხორციელებული აქტივობების მიხედვით • კლიენტთა საკონტაკტო პირების შესახებ ინფორმაციის აღრიცხვა დაგეგმილი, ინიცირებული პროექტების მართვის მოდული• ახალი ინიცირებული პროექტი, მომსახურეობა თუ შეკვეთა შესაძლებელია დაფიქსირდეს პოტენციალების მართვის მოდულში• თითოეულ ინიციატივაზე ფიქსირდება თუ რომელ პოტენციურ კლიენტს ეხება, ვინ ემსახურება, ინიციატივის წყარო, შეთავაზების შინაარსი, შეთავაზებული პროდუქტი/მომსახურეობა და პროექტის სავარაუდო დახურვის თარიღი. • სისტემაში ასევე შესაძლებელია ჩაშენდეს შეხვედრებისა და მათი შედეგიანობის აღრიცხვის კომპონენტი. |
• დავალიენებების მართვის მოდული , რომელიც ჩაშენდება სისტემაში და მიეთითება დავალიანებების მართვა კლიენტთან გაფორმებული და შეთანხმებული პირობების შესაბამისი ინფორმაცია.
• ავტომატური დაგზავნა დავალიანებების და მათი გამეორება, შეხსენება ელექტორნული ფოსტის საშუალებით , წინასწარ შერჩეულ დროის მონაკვეთებში.
• შეტყობინებების მართვის ინტერფეისი მოსახერხებელია და მეილის სტრუქტურის მსგავსია (Inbox, Sent, Drafts, Compose).
• სისტემაში შეიძლება შეიქმნას სამუშაო მაგიდა, რომელიც მორგებული იქნება კონკრეტული ტიპის მომხმარებელზე
• ამ მაგიდის დანიშნულებაა მომხმარებელმა სწრაფად და მარტივად მიიღოს ინფორმაცია სისტემაში მიმდინარე ისეთ პროცესებზე როგორიცაა: კლიენტების რაოდენობა, პოტენციალების რაოდენობა მიმართულებებისა და მენეჯერების მიხედვით, შეკვეთების, ხელშეკრულებების რაოდენობა, ზოგადი ფინანსური მაჩვენებლები მიმართულებების მიხედვით, გეგმიური და ფაქტიური შემოსავლების დინამიკა თვეების მიხედვით და ა.შ.
• სამუშაო მაგიდაზე ინფორმაციის გამოტანა შესაძლებელია , როგორც ცხრილის სახით, ასევე გრაფიკულად
• სამუშაო მაგიდა კლიენტის ინდივიდუალური მახასიათებელია და მისი შექმნა კლიენტთან შეთანხმებით ხდება